אולי זה הוא? גיג באוזן עם יוני בלוך

כשהמולה פוגשת ציפייה, כשאנרגיות פוגשות גיטרה, קלידים ואת יוני בלוך



שמחנו והתרגשנו לארח (בפעם השלישית!) את יוני בלוך להופעה קצרה בחנות + סשן חתימות לכבוד התקליט
״אולי זה אני״.
המונים מילאו את החנות שלנו, שרו, רקדו, התחבקו וקפצו. היה כל כך כיף. ותודה גדולה ליוני על גיג שהוא מסורת. על הופעה מרגשת והיסטרית. תודה!

הנה טעימה קטנה

ועוד קצת מהאווירה המחשמלת

לעוד גיג באוזן


מוצרים לפי תגית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

רוצים להיות הראשונים לדעת שהמוצר חזר? השאירו פרטים

רוצים להיות הראשונים לדעת?

כל העדכונים והמבצעים אצלכם במייל

*ללא כפל מבצעים וקופונים

אז מה אתם מחפשים?